𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

پست ثابت !

اول از همه لطفا قسمت کیستم و چه می کنم رو بخونین ! 

دوم اینکه 2 ساله کیدرامرم و اولین سریالی که دیدم نسل خورشید بود و بهش افتخار می کنم . 

سوم اینکه کلا دلم میخواد نظر هاتونو راجع به حرفام بدونم . چقدر موافقین ؟ چقدر مخالفین ؟ چقدر به دلتون نشست ؟ چقدر بدتون اومد ؟ پس اگه میتونین گاهی وقتا یه دیقه وقت بزارین و نظراتونو راجع به پستام بگین . همین

خلاصه اینکه امید وارم توی وبم کیف کنین 

همین دیگه فک نمی کنم چیزی مونده باشه 

لاو یو 

۳ LIKE ۰ DISLIKE

چه خوب من از بچگی کیدرما میبینم🥲😂

چه جالب 

اولین سریالی که دیدی چی بود ؟ 
(کره ای )

سلام میشه وبی رو که باهاش اومدم دنبال کنی 

ما تمام فعالیت های بلک پینک رو به روز میزاریم 

اخبار،فعالیت،یوتیوب ،کنسرت .....خلاصه همه چی 

جدی ؟ چه خوب . باشه حتما . 

سلام، عرفانم. ۵ ساله که دارم کیدراما نگاه میکنم و شروعش با گابلین بود.

تازه با وبلاگت آشنا شدم سعی میکنم کم کم مطالبت رو بخونم.

سلاااام

عههههه من دومین سریالم گابلین بووود 
مرسییی
ممنون میشم نظراتت رو بهم بگی :)))

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان