𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

دارم نمیتونم

قشنگ از همه قسمت های زندگی داره بهم فشار میاد و واقعا دارم اذیت میشم . 

میدونی ی برک تایم لازم دارم ی نفس بکشم دوباره بیام و ادامه بدم . 

همه چیز اذیت کننده است 

همه چیز درد داره 

و متاسفانه بد تر از اون دارم ب اخلاقیات و درد هایی ک نداشتم مبتلا میشم 

یکیش هم مقایسه کردن خودم با دیگرانه . 

با دوست هام ... همکلاسی هام ... 

و تهش اینطوریم که خون اونا رنگی تره ؟

یا مثلا چرا ؟ 

تا حالا اینجوری شده بودین ؟ 

چیکارش کردین ؟ 

دارم میمیرم 

ولی خوبه (:

۱ LIKE ۰ DISLIKE

راهتو گم کردی

از عادات عجیب آدمیزاده که وقتی گم میشه اینجوری تندتر میدوئه..

شاید باید صبر کرد . ندویید ... نفس عمیق کشید و فکر کرد . 

ادم گم میشه باید عقلشو ب کار بگیره نه پاشو . 
ممنونم :)))

سعی کن از بالا به همه چی نگاه کنی =)

خیلی بالاااااااااااااا

شاید چیزای جدیدی دیدم ... نه ؟ 
مثل تو هواپیما که شهر از بالا کاملا یجور دیگس ... 

منم بی نهایت به یه برک کوچولو نیاز دارم...یعنی شده حتی یه روز...همچین ۲۴ ساعت تخت بخوابم...آخ چقدر دلم خواست:))))

این فشارها اگه تموم نشن، اونقدر ادامه پیدا می‌کنن تا آدم بالاخره منفجر بشه! که البته اوووکیه...با چند روز استراحت هم کاملا قابل حله... بشین نوشیدنی خوشمزه بخور و فیلم ببین و فکرتو آزااااد کن...که زندگی ارزش ناراحت بودنو نداره(یکی باید همینا رو به خودم بگه :دی:)

 

اره یذره شل کردم بعد از کامنت هاتون ... خیلیم مدرسه و درس و اینا مهم نیست ... دارم سعی میکنم به خودم زمان بدم :)))

دمت گرم 

مطمئنم قسمت های مثبت و خوب زندگیت بهشون غلبه میکنه 

و ی احساس زود گذره 

تومیتونیییی

ایشالاااااااا

همه همچین حسی رو دارن پس اول تنها نیستی!

دوم باید بتونی مدیریتش کنی به خودت نگاه کنی واقعا بدون دید منفی چه نکات خوبی داری تو هر زمینه لیست کن.

به کارای که علاقه داری فکر کن و روی توانمندت تمرکز کن و بدون که باعث اعتماد بنفس ات میشه.

اعتماد بنفس که تو رو نجات میده از این داستان.

 

دقیقا حرفت درسته . 

همین که احساس تنهایی ندارم بنظرم ی بخشی رو جلوام . 
اعتماد ب نفس ... 
حق
مرسیییی :)))

😅 یه جایی توی زندگیم یه ورد جادویی داشتم :

 

دل من مرگ میخواهد ....

 

 

ولی الان پس از پاره شدن های بسیار  ،خوشحالم که زنده موندم و تسلیم نشدم

دمت گرم که زنده موندی و تسلیم نشدی . واقعا کار سختیه . بهت افتخار میکنم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان