𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

وب تکونی

سلاااام 

دلم میخاد دوباره وب رو راه بندازم ::))

کم کم میخام بنویسم براتون 

نویسنده وارد میشود 😂 

حالتون چطوره ؟

با بیان چیکار میکنید ؟ 

بیکارید ؟ 

یا تابستون خفن و پری دارین ؟

من تابستون پر ماجرایی دارم ...

پر از احساسات عجیب و غریب ... 

پر از اتفاقای عجیب غریب ...

حالا کم کم براتون تعریف میکنم ... یذره جون بگیرم 

دلم براتون تنگ شده بود 🥲 

پ.ن : کسی بیدار هس ؟ 

پ.ن 2 : اگه دنیا مال ما نیست پس برای کیه ؟ 

۱ LIKE ۰ DISLIKE

آدمی از نوشتن میاد و به نوشتن برمیگرده:)))

:)))

خوبی ؟ 
حالت چطوره ؟ 

خوبم خوبم...مرسی‌... تو خوبی؟ 

از تابستون عجیب گفتی... تو این تابستون وقت داشتی سوزومه نو توجیماری رو ببینی؟

منم در تلاش برای خوب بودن و خوب شدنم :))

بح بح فیلم جدید ... راستش خوابم نمیبره و دنبال یکی بودم که انلاین باشه بهم فیلم معرفی کنه :))
تضمین میکنی برم ببینمش 😁؟ 

خوبه... تلاش کردن خوبه:)

خب مثل اینکه فرشته فیلم معرفی کن امشب برت نازل شده:دی

اینکه دیشب دیدمش و امشب دارم میرم دوباره ببینمش، به اندازه کافی قشنگ بودنشو تضمین میکنه؟:)))

اره واقن تو اسکایپ داشتم دنبال رفیق انلاین میگشتم دیدم همه خوابن 😂💔 

خب اینجور که تو میگی همین الان هندونه رو بردارم و برم ببینمش :))

وبلاگستانم شبا خیلی خلوته... منتها من شبا دلم بیشتر نوشتن میخواد:))

بله بله...از دستش نده... با هندونه که عالی میشه:دی

نوشتن تو شب عمیق تره ... حال بهتری داره .. میفهممت :))

تهشههههه داره دانلود میشهههههه ... پیش ب سوی فیلم جدیددددد

اره قشنگتره...همچین سمت چپ مغز خاموشه، سمت راستیه قلمو میگیره دست:))))

 

امیدوارم خوشت بیاااد=)

هوممم :)))



اره دانلود شددددد برو که رفتیم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان