𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

چیا میبینین؟

اومدم سریالایی که در حال حاظر میبینمو بهتون بگم و همین طور نظرم درباره شون 

 

کافه مینامدانگ

سلول های یومی2

وکیل ووی خارق العاده

دهن لق 

کافه مینامدانگ : تا قسمت 12 اومده و دیدم خیلی بامزه است گاهش باهاش میخندم ولی یه کوچولو داره شل و اروم پیش میره . پخشش 2 هفته دیگه تموم میشه 

سلول های یومی 2 : تازگی سلول های یومی 1 رو دیدم الان هم اینو شروع کردم تا قسمت 4 دیدم . این فصل تموم بشه یه نقد درست حسابی راجع بهش میزارم . 

وکیل وو : همون طور که همه خیلی دوستش دارن منم خیلی دوستش دارم . خیلی گوگولیه . وکیل وو هم 2 هفته دیگه تموم میشه 

دهن لق: دهن لق تازه 2 قسمتش اومده و دیدم . خیلی نمیتونم راجع بهش اظهار نظر کنم چون اولشه ولی خیلییییی منو جذب نکرد و تا قسمت 4 میبینم اگه دیدم خوب نیست دراپش خواهم کرد . خصوصا اینکه دارم از فضای وکیل و حقوقی و اینا کم کم خسته میشم . 

 

 

شما در حال حاظر چیا میبینین ؟ 

نظرتون راجع بهشون چیه  ؟  

۳ LIKE ۰ DISLIKE

من افسانه‌ی دریای آبی رو همین امشب تموم کردم. سریال جدید ریوردیل فصل جدید و میراث فصل جدید که همین چند وقت پیش تموم کردم

کلاً من داستان هر سه رو دوست دارم :)

عه افسانه دریای ابی رو تعریفشو شنیدم ولی ندیدمش 

اینجا خیلی بنفشه هوارا! **

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان