𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

پارت سه

من گول خوردم ... 

 

 

 

 

یکی از پسرها گفت خب اوکی شماره تو بده من بهت پیام بدم (به شوخی گفت )

زِد شماره منو داد بهش. 

بیاین اسم پسره رو بزاریم مستر ام . 

خوبه ؟

جو نسبتا بهتر شده بود داشتیم جرعت حقیقت بازی میکردیم ... تایپ های شخصیتی رو پیدا میکردیم ...

یهو یه نوتیف رو گوشیم اومد . 

ذوق کردم سریع رفتم ببینم کی پیام داده . 

حتی فکر هم نمیکردم مستر ام باشه . 

ولی خودش بود :))

یه نگاه سرد بهش انداختم و با یه لبخند جواب داد . 

بعد هیچ پیامی بینمون رد و بدل نشد تا وقتی رفتیم خونه .

من فقط ابراز سر رفتن حوصله ام رو کرده بودم ... دنبال چیز دیگه ای نبودم .

رسیدیم خونه ... 

من دویدم لباس عوض کردم و افتادم رو تخت . 

همینطوری چت میکردیم تا ... 

 

 

 

پ.ن:راست میگن ادم وقتی راه گم میکنه تند تر میدوئه .

پ.ن2: مبهمه تا الان یا واضح تر شده ؟ 

:)))

۱ LIKE ۰ DISLIKE

یکمی مبهمه...ولی قابل درکه برای من:))

برای خودم هم همیشه مبهمه :))

قابل درک ...
یعنی باید ی تجربه ای از این قبیل داشته باشی 

کاملا واضح بود 

فقط برای اینکه بتونم باهاش ارتباط بگیرم ، لطفا بگو این یک داستان واقعیه یا صرفا یک داستان خیالی ؟

بین خودمون بمونه 😂 

واقعیه 

😁 خب پس پای ثابتت شدم

اوه اوه بح بح

خوشحال شدم خیلییی :))
مطمئن باشید پشیمون نمیشید 

یاااا چینگو

اینجوری نگو شمارتو دادم

خودت گفتی بهش بدم

پسره ی رو مخخخ

از همون اول حالم ازش بهم می‌خورد

خودتم خوب میدونی چقد ازش بدم میاد

من خیلی الان بیشتر از تو ازش بدم میاد :::)))

شت چ روزگاری بودا 
ی سال گذشت ... 
چینگو عشق خودمی (:

من از اولش ازش متنفر بودم

اوهوم

خیلی بد بود

چقد بهت گفتم نکن

🥲🥲

یک سال از عمرتو صرف یه آدم بیهوده کردی🥲

عوضش دیگه جوونیم نمیره :))

دیگه میدونم چیکار کنم ... 
خام نمیشم ... 
شاید یه روز انتقام گرفتم 
راستیییی خبر رسیده کثافتکاریاشو با یکی دیگه شروع کرده ... بیچاره دختره ... ایکاش بهش میتونستم بگم نکنه اینکارو با خودش ...


اععع

واقعااا

تهرانی گفت؟

آشناست؟

هوم اره 

دلم برای دختره خیلیییی میسوزه 
نه میگه که گفته غریبس 

خاک بر سرش کنن

پسره ی کثافت

هیچ وقت فک نمیکردم تبدیل به همچین آدمی بشه

 

قبل از اینکه بخوایم بهش فک کنیم اینطوری شد ... 

ی چیز دیگه هم هس حضوری بت میگم اینجا نباید بگم ... 
وایسا الان بت پیام میدم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان