𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

امروز

امروز داشتم از کلاس والیبال برمیگشتم خونه ...

من از والیبال پیاده برمیگردم خونه و باید از پارک دم خونه مون رد شم تا برسم و اینا 

خونه ما خیلی نزدیک دانشگاه ازاد پزشکیه و خب دقیقن تایمی بود که تو پارک پر از دانشجو بود و همنطور که رد میشدن و رد میشدم ، یکی شون داشت به دوستش میگفت : دلم میخواد برگردم بچگیم ... خیلی زود بزرگ شدیم ... دنیامون اونموقع ها قشنگ تر بود .

منم خیلی گذری حرفشونو شنیدم و به فکر فرو رفتم ... اینکه الان ارزومه و خدا خدا میکنم بزرگتر شم و به سن دانشجو ها برسم . ولی اون دقیقا میخواست برگرده سن من . هر کس دقیقن  دنبال اون چیزیه که نداره ... به اون چیزی که داره قانع نیست . خلاصه خواستم بگم دیدگاهش برام خیلی جالب بود تاحالا نشنیده بودم یه دانشجو بیست و خورده ای ساله تو اوج جوونی دلش بخواد برگرده بچگی ...

همین خلاصه ... 

از این تجربه ها داشتین ؟

۱ LIKE ۰ DISLIKE

هوم 

آره ...

منم دانشجو ام و دانشگاه هیچ خبری نیست

فقط تنهایی آدم بزرگ تر میشه :))

بنظرم فقط کیفشو ببر ... خیلیییی سن خوب و باحالیه برا خوشگذرونی ... رفیق پیدا کن ... باهاشون برو بیرون ... باهاشون بزرگ شو و کیف کن ... حیفه نزار همینجوری بگذره 

:) ❤🧩🌈💕 مرسی از پیشنهادت عزیزم ^^

چشم

سعی می کنم

امیدوارم زندگی شاد و باحال و پر از هیجانی داشته باشی :)))

من که ارزومه...

سلام

اصلا زود بزرگ نشو خواهشا 🙏

صفای دوران نوجوانی رو صفا کن که بعد آرزو به دل نباشید 🌷 

دلتون شاد و روزگارتون پر از شادی

واقن ؟

من که دارم سعی می کنم ولی همش احساس میکنم تایم 18 به بعد خیلی همه چی باحال تر میشه 
+روزگار شما هم پرررررر از خوشی و شادی  و حال خوب 

جالب اینجاست که ، پیر که بشی میگی کجایی جوونی 😂

پس توی هر سنی که باشیم باید جوری زندگی کنیم که فقط خاطرات خوب بمونه برامون

اره بنظرم راست میگی ...

باید حسرت هیچ دوره ای از زندگی برامون نمونه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان