𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

دیروز

دیروز رفته بودیم خونه عموم . 

پسر عمو کوچیکم داشت با دختر عمو کوچیکم بازی میکرد . 

دختر عموم 7 سالشه  اسمش نورا عه 

پسر عمو کوچیکم 3 سالشه . اسمش پرهامه

رفتم تو اتاقشون داشتم همین طور نگاهشون میکردم و باهاشون بازی میکردم ، یهو پرهام اومد پیشم گفت

تو حوصلت سر نرفته ؟ 

الکی گفتم نه بابا بامزس 

با همون لحن کوشولو و بچگونش و یذره در حال لوس کردن خودش گفت : ولی من حوصلم سر رفته .

نورا هم گفت اره منم حوصلم سر رفته . 

منم حوصلم سر رفته بود . ولی نگفتم تا ناراحت نشن . 

ولی جفتشون حقیقت رو گفتن و داشتن براش دنبال راه حل میگشتن که خب چیکار کنیم حوصلمون سر نره . 

صداقتی که برای حل مشکلشون بکار گرفته بودن برام خیلی جالب بود . 

بچه ها گوگولین 

نازن 

بامزن 

و از همه مهم تر 

راستگو ان 

:))))

۲ LIKE ۰ DISLIKE

🎈🎈🥰🥰باهات موافقم 

 

گذر زمان و تجربه هایی که آدم ها باهاش بزرگ میشن ، از آدم یه دروغگو و دغلباز میسازن

 

شاید باید از دروغ های کوچیک شروع کنیم . 

مثلا وقتی میپرسن خوبی و با تمام وجود میگیم اره خوبم 
درحالی ک خوب نیستیم ... 
یا وقتی ی چیزی تعارف میکنن ولی میگیم نه ممنون در حالی ک دلمون میخاد ... 
دنیا جای قشنگی میشه 
از خودمون شروع کنیم :))

بچه ها قشنگن واقعا:))

خیلییییییی 

دیدنشون برام خیلی جذابه . 
کلا وقتی میریم بیرون همش دارم بچه ها رو نگاه میکنم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان