𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

پارت دو

ولی من دوستش داشتم !

اونم منو دوست داشت !

اونم منو دوست داشت ؟

حدود یک هفته از تولد صمیمی ترین دوستم میگذشت که یکی از اون یکی دوستان مشترکمون ، خانوادگی همه رو دعوت کردن خونه شون . 

اسم صمیمی ترین دوستم رو میزاریم z . زد بهم گفت فاطمه حس خوبی نسبت به مهمونی ندارم . 

ولی من خوشحال بودم که بعد از مدتها همه دوستان دور هم جمع میشیم و یه تجدید دیداری میشه .

ولی اگر میدونستم اون روز تبدیل به بزرگترین حسرت من خواهد شد ... باز هم ذوق میکردم و خوشحال می بودم ؟ 

ماها از بچگی باهم بزرگ شده بودیم ولی جو بینمون خیلی سنگین بود ... پسر ها بزرگ شده بودن ... دختر ها هم بزرگ شده بودن ... اون بچگی و خامی همیشه رو نداشتیم . 

حالم بد بود . نگاه های التماس امیزی به زد میانداختم که نجاتمون بده ولی مگه اون با من چه فرقی داشت ؟ 

ایکاش نمی اومدیم در نگاه جفتمون موج میزد . 

گوشی رو برداشتم یذره بالا پایین کردم و ناامید شدم . هیچ راه فراری وجود نداشت . 

تیکه هایی که پسر ها به جمع و همدیگه می انداختن برام به عنوان یک شنونده ازار دهنده بود . 

دلم می خواست موقع شام بشه و فقط از اون اتاق برم بیرون . 

فضا برام اینقدر چندش و اذیت کننده بود که ترجیح میدادم حرفی نزنم . کاری نکنم . و فقط پیرو جمع باشم و از ابتکار عمل های جالب انگیزم فاصله بگیرم چون تیغ دولبه بود . و من نمی خواستم ضایع بشم . 

یک جا ترکیدم و بد ترین تیر در تاریکی رو انداختم :

هعیییی هیش کی به من پیام نمیدههه :(( 

ایکاش لال میشدم و این حرف رو نمیزدم ... 

 

 

 

پ.ن: دوستم نداشت :)) 

پ.ن2: برادران و خواهران گرامی بخدا برای من ویو میخوره پست ها جون عمتون مثل ارواح برخورد نکنین . 

لاقل خصوصی نظراتونو بگین بهم :)) بوس جیغ ماچ بغل 

۱ LIKE ۰ DISLIKE

توی جمعی که آدم نمیتونه خودش باشه بودن، مضخرفه:))

پی اس: منتظر ادامشم؛)

دقیقا ... نقاب پشت نقاب ... حال بد .. 


خودمم منتظر ادامشم 😂😍🤍

دقیقا نفهمیدم قضیه چیه 

ولی حدس میزنم با دوست پسر سابقت توی یک مهمونی بودی 🤔

سابق نه ولی پارت های بعدی بیاد متوجه میشی😍🤍 

continue

sure :))

I will 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان