𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

درکش می کنم

خیلی منتظرم بود . همش صبر می کرد . نمی تونستم باهاش صحبت کنم . شد دو روز ... ده روز ... دو هفته ... یه ماه ... هر دقیقه و ثانیه بهش فکر می کردم... نمیتونستم باهاش حرف بزنم ... شد دوماه ... شد سه ماه ... حتی نمیتونستم بهش خبر بدم چی شده . همه چی خیلی یهویی شد . حالا برعکس شده من صبر می کنم ... باز هم نمیتونم باهاش حرف بزنم . فکر کنم ما دوتا برای صبر کردن به دنیا اومدیم . صبر کردن برای ازاد شدن . برای رها شدن . بالاخره یه روزی هم نوبت ما میشه ...

 

 

 

پ . ن : یذره چرت و پرت نوشتم خیلی توجه نکنین دلم پر بود .

۰ LIKE ۰ DISLIKE

میفهمم چی میگی درکت میکنم... یه روزی نوبت ما میشه

😍😍👍👌


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان