𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

چه چیزی به زندگیت ارزش میده

چه چیزی باعث میشه ادامه بدی ؟ چه چیزی باعث میشه بخوای زنده بمونی و ادامه بدی  ؟

تو دنیایی که همه همش به اخر خط میرسن ؟ مرگ رو پاداش میدونن؟

من اولین دلیلش دوستامن و پلن هایی که برای اینده باهاشون دارم  دوستام بارها و بارها منو نجات دادن... احساس میکنم بهشون مدیونم

دومین دلیل کتاب هامه . عاشقشونم

۰ LIKE ۰ DISLIKE

اتفاقا امروز داشتم به این موضوع فکر می کردم

یکیش و مهم ترینش حضور خداست که بهم امید به زنده موندن می ده دلایل دیگه حضور پدر و مادرم و یا سه تار زدن یا باشگاه رفتن ...

چقد جالب ... خوشحالم که پیدا کردی ... بعضی ها واقن نمیدونن برا چی زندگی می کنن 

دستم خورده بود

چطوری عزیزم؟

خدایی خیلی منفی گفتم دلایل زیبا تری هم میتونه وجود داشته باشه:)

اتفاقا بنظرم دلیل خوبیه

مرگ منفی نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان