𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

چرت

یذره چیز شر نوشتم ... لازم نیس بخونین ولی باید نوشته میشد 

 

 

ب ازای هر روز خوشحال باید 10 روز غمگین رو تحویل بدم 

کارما؟ نمد اسمشو چی بزاریم 

هر وقت خوشحالم میدونم و میترسم چون میدونم خوشحال بودن برام جرمه .

جرمی که هر سری مجازاتش سنگین تر از قبله ... 

غم دارم . غم هم درد داره . غمگین بودن دردناکه . چون حتی تو دلت ب حال خودت هم میسوزه 

عصبانیت رو بی اندازه ترجیح میدم ... ولی بیشترین چیزی ک سراغم میاد غمه . 

چرا ؟ کی تموم میشه ؟ چقد دیگه باید صبر کنم ؟

بی انگیزگی یقه مو گرفته نمیزاره نفس بکشم . دارم خفه میشم 

دیگه بغض هم نمونده برام  چ برسه به اشک 

دیگه نمیدونم باید چیکار کنم ...

فقط دوتا چیزو میخوام بدونم 

اینکه کی میمیرم 

اینکه کی تموم میشه ؟ چقد دیگه باید صبر کنم 

 

۰ LIKE ۰ DISLIKE

وای چقد قالب وبلاگت قشنگه 

 

ب ازای هر روز خوشحال باید 10 روز غمگین رو تحویل بدم 

کارما؟ نمد اسمشو چی بزاریم 

هر وقت خوشحالم میدونم و میترسم چون میدونم خوشحال بودن برام جرمه .

جرمی که هر سری مجازاتش سنگین تر از قبله ... 

 

وایییی دقیقا می فهمم :((

منم به ازای هر خنده ۱۰ بار باید گریه کنم ؛(

نمی دونم تقاص چی رو دادیم پس می دیم.....

 

 

هی مگه چی شده 

دلت شکسته؟

کسی ناراحتت کرده ؟ :((

ممنونم عزیزم قالبو نگین جون داشت برام زد دمش گرم 

تو هم ؟ دقیقن منم . 
دلم شکسته ... ناراحتم ... همه ناراحتم میکنن ... روزگار ... مامان بابا ... دوستا ... هیشکی برام نمونده 
تو چی ؟ تو حالت چطوره ؟

سلام

امیدوارم از این مود رها بشید

از دیدن بهار و این همه زیبایی لذت ببرید حالتون بهتر بشه 🌹🌷🌿☘️🍀🌳🌹🌷

 

ممنونم مهربون 😍😍 

اصن وقتی میام بیان حالم خیلی بهتره . تعامل با بادم های مختلف که نمیشناسی بعضی وقتا بهترین راهه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان