𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

توی امسال

بیاین همین الان دوتا چیزو انتخاب کنیم که توی امسال یکیشو بیشتر و یکیشو کم تر کنیم 

من سعی می کنم غم رو کم تر کنم 

بیرون رفتنو بیشتر کنم

شما چی ؟ 

(جدن بهش فکر کنین )

۰ LIKE ۰ DISLIKE

سلام 

من سعی و تلاش، و کمک به خانواده وعشق و محبت به عزیزانم رو بیشتر میکنم و سعی میکنم اصلا غصه روزگار و عمر هدر رفته رو نخورم 

مرسی از این پست کوتاه خوبت 

مرسی از سعی و تصمیمت 😍😍

امیدوارم بهش برسی و با تمام وجود خوشحال شی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان