𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

loneliness

تاحالا احساس کردی هیشکیو نداری ؟ 

هیچی برای از دست دادن نداری ؟ 

ترسناک نیست ؟ 

اینکه هیچی نداشته باشی 

در اصل دلیلی برای زنده موندن نداشته باشی ؟ 

خیلی خطرناکه ... ترسناکه ... بیشتر از همه غمناکه ... 

هوای امروز تهرانو خیلی دوس دارم . گرفتس ولی زیباست 

پیش ب سوی تموم شدن تعطیلات...

راستی 

سولو جیسو خانومو بالاخره گوش دادم . زیبا بود ولی بنظرم وایجی کم گذاشته بود ...

بهتر از اینا هم میتونست باشه ...

البته منم خیلی اشتیاقی براش نداشتم 

 

پ . ن : اهنگ نخلا  از هیدن و خلسه رو گوش کنین واقن زیباست 

چرا من تو پستام از ایموجی استفاده نمی کنم ؟

۰ LIKE ۰ DISLIKE

اینکه چیزی واسه از دست دادن نداشته باشی یه جور آرامش ترسناکه.......

ولی آدم همیشه چیزایی داره واسه از دست دادن

ارامش ؟ شاید !

ولی دوسش ندارم ... 
شاید چیزی برای از دست دادن وجود داشته باشه ولی بی ارزش باشه نه ؟

تنهایی بد هم نیست ها 😋 😋 

آقا و ارباب خودتی 😁😁

خوش باشی 

آقا من اصلا نمیدونم اون خواننده ها کین 😁😁مسخره مون نکنی ها😁

تنهایی

خیلی 
بده 
تنهایی وقتی از درون تنهایی وقتی دورت پر ادمه ولی تنهایی

بله با تمام وجودم این حس رو درک کردم و چندسال هم افسردگی گرفتم بخاطرش

هنوز هم یاد اون دوران میفتم ، از شدت ترس و عصبانیت ، حالت تهوع میگیرم

با تمام وجود میفهمت و درکت میکنم . 

تنها نیستی 🥲🤍

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان