𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

25 تیررررر

امروز با دوستان قدیمیم ، که از بچگی میشناسمشون ینی از وقتی ب دنیا اومدم ... دوست خانوادگی ایم ، رفتیم باغ کتاب ... 

باغ کتابو گزاشته بودیم رو سرمون ... 

ااااابرو برامون نموند 

خیلی خیلی خوش گذشت ... اب طالبی های کافه ویونا رو بهتون پیشنهاد میکنم به شدت 

و باغ علم نوجوان بعضی چیزاش خیلی خفنه و بنظرم اصلا تنها نرید و با رفیق هاتون برید ...

پارتی هم داشته باشی که دیگه حسابی کیف میده :)))

باغ کتاب رو به عنوان مکانی سرگرم کننده و امن و باحال و با فضای خوب بهتون پیشنهاد میکنم 

انصاااافن تهش یه کتابم بخرید 😂💔 

 دریافت

 دریافت

اینم دوتا عکس از امروز 

همونی که روسری ابی داره و لباسش زرده منم :))

با دوستاتون برین بیرون حساااااابی خوش بگذرونین ...

ادم واقن لازم داره ...

سوبی ، امیر ، جانان مرسی که هستین :))) به امید خوش گذرونی های بیشتر و بیشتر 

 

 

۰ LIKE ۱ DISLIKE

چینگوووووم

خیلی خوش گذشت

ممنون بابت پست زیبات

واقعا از عمرم حساب نشد

خیلی مرسی که هستی رفیق مهربون و حواس جمع من :))

خیلی دوستت دارم چینگو

همیشه به خوشی عزیزم

همیشه به خوشی برای همههههه 

+ ممنونمممم 🤍🤍 

قربونت شم

من بیشتر 

من خیلیییی بیشتر

🤍🤍🤍🤍🤍 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان