𝓁𝑜𝓃𝑒𝓁𝓎 𝓌𝑜𝓇𝓁𝒹

به وبم خوش اومدی 💕

پنهانکاری ...

از سری درد و دل های نصفه شبی ... ::))

پنهان کاریو بزار کنار

پنهان کاری ؟

پنهان کاری تا الان منو به جایی نرسونده .

کمکی هم بهم نکرده .

چرا انصافن یه ذره کمک کرده

ولی میدونی ؟

گفتنش بد تر از نگفتنشه ... در اکثر موارد لاقل . من به هیچ کس اعتماد ندارم ... که الان برم باهاش حرف بزنم . لاقل ادم های بزرگ ترم . همه شون عین هم ان . نیاز به یه ادمی دارم که بفهمه . ولی کسی نمی فهمه::) فهمیدن تو کارشون نیست کلا ...

من الان باید چیکار کنم هان ؟

من با این دوتا هیولا باید چیکار کنم ؟

اینها طرف من نیستن ...

اگه طرف من بودن الان بغض نمیکردم . یا احساس پشیمونی نمیکردم . خدایا . اگه من انتخاب کردم که الان اینجا باشم ، خیلی ادم عوضی و گاوی هستم . لطفن یه جوری بهم بفهمون که این من نبودم که انتخاب کردم اینجا باشم و یه اجباری بوده . من نمیتونم بپذیرم همه این اتفاقات از بدو تولد انتخاب شخص شخیص خودم بوده . خدایا خیلی خستم .

از اون موقع هاییه که هدفی برای بیدار شدن ندارم . یو نو ؟ هدفی برای بیدار شدن نداشتن ، درد ناک ترین حالت ممکن افسردگیه . خدایا من گشنمه ... بسی گشنه .

خدایا من نیاز به یک ادم که در حال حاضر من رو بفهمه دارم . و اون شخص وجود خارجی نداره وگرنه باید همون من باشه . ولی از هر ادم فقط یه دونه هست نه ؟ پس راه حلی وجود نداره . خدایا تو منو میفهمی ؟ کاملا چرت بودن حرف های بابا رو میفهمی ؟ خدایا منو دوست داری ؟

خدایا کجایی؟

خدایا چرا الان گریه ام گرفته ؟ چرا وقتی میخام گریه کنم نمیتونم ولی الان که نمیخام گریه دارم ؟

خدایا چرا انصافن 90 درصد مواقع بر میل من پیش نمیره ؟ چرا همه اینقد به خودشون حق میدن ؟ اصلا چرا فک میکنن من اشتباه کردم ؟ خدایا من باید الان چیکار کنم ؟

میشه بهم بگی ؟ لاقل ی ذره کمکم کن . خدایا الان خیلی تنهام . خیلی زیاد . الان از اون وقتاییه که کسیو ندارم . هیشکیو ... ینی واقعن هیشکی . از اون وقتاست که خودمم ... خود خودم . خدایا من خیلی تنهام . و دارم الان رسمن ازت درخواست میکنم وقتی تنهام ، باشی ... (: وقتایی که تنها نیستم هم باش .

خدایا الان نیاز پشت هیجانات من فهمیده شدنه . این رو الان فهمیدم . همونطور که دکتر بهم گفت نیازمو پیدا کردم . حالا باید چیکار کنم ؟ من باید با زندگیم چیکار کنم ؟ اصن باید زنده بمونم ؟ خدایا من دارم چیکار میکنم ؟ من باید چیکار کنم ؟

چرا من نمیتونم خوشحال باشم و عشق بورزم ؟ چرا من نمیتونم مثل دوستام عاشق خانواده ام باشم ؟

قابل فهمه که خسته شدم ؟ قابل فهمه که نیاز به یک مکان برای خودم دارم ؟ یه فضای امن ؟ یه جایی که هیچ کسی نباشه ... هیچ کسی سرک نکشه فضولی نکنه ...

خدایا بازم بغضم رو قورت میدم . باز هم نفس عمیق میکشم و گذر میکنم و رهاش میکنم . باز هم این منم که عقب میکشم .

فقط فقط یک سوال ازت دارم . تا کی ؟ فقط بهم بگو چقدر باید صبر کنم ؟ من فقط باید همینو بدونم تا از پس همه چیز بر بیام . بهت قول میدم . خدایا من دلم میخاد بخوابم و بیدارم نشم . میشه؟ درسته که کلی ارزوی بزرگ و کوچیک دارم ولی احساس میکنم مردن گزینه ی بهتریه . من نمیخام خودم رو بکشم . و برای همین دارم درخواست مردن ازت میکنم . خدایا من بدنم درد میکنه . من فکرم درد میکنه . من همه جام درد میکنه . من دارم میمیرم . من چیزی ندارم ... من چیزی نیستم ... من ... من میخام برگردم پیشت ... من به هدف هام نمیرسم... نخواهم رسید . پس ولم کنید . من اولین و اخرین چیزی که نیاز داشتم توجه و فهمیده شدن توسط مامان بابا بود که از اونم گذشتم . بهت که گفتم فقط بگو تا کی ؟ الکی اشک من رو در نیار . الکی بغض منو در نیار . فقط یه جواب بده . الان که چی مثلن ریز ریز بی صدا اشکای من میاد ؟ چه فایده ؟ میفهمی که من به یک جواب نیاز دارم ؟ واضحه ؟

من حتی از این فایل هم پنهان کاری میکنم و خیلی چیز ها رو نمینویسم . نمیدونم اگر بنویسم چه اتفاقی می افته پس نمی نویسم .

ماه هم تو اسمون نیست نه ؟

مرسی واقعن ...

۰ LIKE ۰ DISLIKE

دیوونه همه چی درست میشه 

اون دوستت نداره 

اون عاشقته که می ذاره صداش کنی 

می دونی چقد آدم تو دنیا هستن که بهشون اجازه داده نمیشه صدش بزنن؟

بیا بغلم عزیزم🍓🍭💕

حق :)))) ++++++

بغللللللل 🤍 
ممنونم که هستی و میخونی حرفامو ... 
یه دنیا ممنونم ازت 

میدونی سختی بزرگ شدن دقیقا همینه...که به سختی‌های توی مسیرت نگاه کنی... و اینطور باشی که: شت...اینا همه‌اش انتخاب خودم بوده!!!

یعنی حتی نمیشه مقصر کرد یکی دیگه رو و یا کاسه کوزه رو سر کسی خراب کرد:") زندگی سختی شده!!

دوست داشتن آدما سخت تر و سخت تر میشه وقتی که تمام ایرادات و رفتارهای بدشون رو از بر میشی... منتها خوب خوب که آدمی رو یاد گرفتی، اون زمانی که داستانشو شنیدی و کشف کردی کجاهای زندگیش دقیقا باعث شده الان چنین رفتارهایی نشون بده، همون زمان‌ها یهو به خودت میای میبینی تونستی آدمی رو با همه اشکالاش دوست هم داشته باشی...نگران نباش...زمان میبره؛)

خیلی زیادی راست میگی ... 

زمان میبره ... 
یکی از چیز هایی ک باعث میشه به دنیا امید داشته باشم ادم هایین که پشت هم ان ...  ینی یه کسی وجود داره پست هاتو بخونه یا حتی کامنت بده و سعی کنه تورو اروم کنه ..
دیوانه وار ازت ممنونم ... از اینکه میخونی پست هامو ... این بهش حس اهمیت داشتن میده میدونی ؟ ... 
دمت گرم که ادم خوبی هستی ... ادم خوب بودن سخته ... 

آه چشام پر اشک شد:") خوااااهش میکنم ماچ بهت:**

میدونی خب...وقتی مشکلاتمون شبیه همه، چرا نباید حمایت کنیم از هم؟ چرا نباید پشت هم باشیم؟

 برام جالبه که حتی تو مجازی هم پشت همیم :))

با اینکه نمیشناسمت تو دوست خوب منی 🤍😊 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
در جستوجوی کمی خوشحالی :))
نویسندگان
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان